Ako si hľadať v živote dobrú prácu. 7 princípov novej práce. Ako si vytvoriť prácu, ktorá bude zmysluplná, užitočná, radostná a človeka uživí?

štvrtok 16. mája 2024 od 17.00 do 19.00 h v Mediahause v Nitre na 1. poschodí

Prednášateľ: Tomáš Hajzler, Peoplecomm Praha

Vstupné 10 €
Miesto konania: Mediahaus Nitra, Fraňa Mojtu 12, Nitra, zasadačka 1. pochodie. Kapacita: 60 miest

Bližšie informácie: Alena Paľová, 0905 562 910, palova@antre.sk
Zuzana Gališinová 0904 301 410, galisinova@antre.sk

Prekukla som Tomáša Hajzlera, nebudete veriť čo robí s ľuďmi

26.10.2013 22:23

Tomáš Hajzler je môj veľký učiteľ. On pochopil ako rozžiariť ľudské srdce, ako umožniť človeku nájsť svoje ja, svoje skutočné poslanie, povolanie, svoj ako on hovorí "důlek" – prácu, v ktorej budete uplatňovať svoje silné stránky, bude to v oblasti, ktorá vás nadchýňa alebo strašne štve, a ktorá bude užitočná pre druhých ľudí. Tomáš Hajzler zistil aj to, ako to umožniť skupine ľudí, že stačí pozvať na jedno miesto všetkých tých, ktorým srdcia už žiaria, ktorí už aj niečo dokázali, lebo sa našli a robia čo ich baví či páli. A ak sa ocitnete v spoločnosti takýchto ľudí a ste otvorení, tak tá iskra preskočí aj na vás, jednoducho vám docvakne čo je to, čo vás páli, čo je to, čo by ste dokázali robiť s nadšením. A ako to spoznáte? Ako to na takej konferencii funguje? Jednoducho. Ako tak budete počúvať jedného rečníka za druhým, tak pri niektorých ľuďoch, to vo vás zarezonuje, dotkne sa to vášho srdca, čosi vás nadchne, niečo vo vás povie „ježiš, toto by som aj ja chcela robiť, toto by ma bavilo, toto sa aj mne páči, toto aj mňa tak štve“. Vtedy zbystríte pozornosť a začnete toho človeka sústredene počúvať ako to on vlastne robí, ako začínal, ako sa tým dá živiť. Inšpirujete sa, skúsite ho napodobniť, skopírovať, a keď sa vám to podarí, potom do toho vložíte svoju jedinečnosť. A potom vaše srdce začne žiariť rovnako ako ten rečník, ktorého ste pred časom obdivovali. Jednoduché, nie?

Má to však jeden háčik. Vy na to miesto, kde je plno rozžiarených ľudí, musíte fyzicky prísť, musíte tam byť. Virtuálne, cez video to nefunguje. Je to potrebné preto, aby ste tých ľudí  vnímali všetkými zmyslami a naladili sa na ten tón, ktorým ladia.

Ak teda máte pocit, že váš život nejde podľa vašich predstáv, že máte naviac a ešte stále to nerobíte, tak toto podujatie „Sloboda NaŽivo“ vám, ak budete otvorení, umožní urýchliť tú zmenu vo vás, dodá vám energiu, návod i živé kontakty na odhalenie svojho skutočného a najkrajšieho JA.

21 rečníkov za jeden deň. 300 účastníkov. Prepojenie so slobodomyseľnými ľuďmi na Slovensku. Ďalšia takáto príležitosť bude až o rok. Neváhajte, zmeňte sa čím skôr. A budete žiť viac zmysluplný život :) Poznám to z vlastnej skúsenosti, „prekukla“ som Tomáša Hajzlera a už viem čo robí s ľuďmi - strašne dobré veci. Je to úžasný človek a veľký učiteľ. Odporúčam zažiť každému. Najbližšie máte príležitosť na Slobode NaŽivo 20. novembra. Srdečne vás pozývam a budem tam. Veľmi sa na to teším, bude to ďalšia skvelá a užitočná akcia v tomto roku. Viac na https://www.slobodanazivo.sk/     

     Alena Paľová

 

 

Ako som bola na konferencii Svobodná firma 18.10. v Prahe

Moja malá videoreportáž z pohľadu účastníka konferencie https://www.youtube.com/watch?v=wDDB1q7QTtk